Blizzard me pète les couilles

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

Blizzard me pète les couilles

Message  Goldo le Ven 19 Juin - 10:41

Bon ça commence à bien faire... Je suis retourner sur WoW dans le but de jouer la classe héroïque qui apporte pas mal d'avantages en terme PvP et PvE. A savoir en PvE, sans risque de me retrouver dans un groupe de boulets et une perte de temps, la classe permet a elle toute seul de faire les vieux raids tout seul, sauf AQ40 et BWL me semble, mais ça me permet de connaître un contenu que je n'ai pu connaître, ensuite par ce que cette classe représente, son histoire, m'a beaucoup plus, j'ai même acheter en avant première en VO le livre sur Arthas en collector. Niveau PvP j'étais heureux de pouvoir jouer quelque chose de dur à battre mais pas impossible, quand en face un minimum de skill se retrouve, cette classe est suffisamment en harmonie avec les autres... Mais.. Voilà on s'est pris un 2e nerf, en voici le texte (VO)

* Due to significant talent changes, all death knight talents will be reset for players.
* Blood Strike: The bonus damage this ability receives from diseases on the target has been increased to 50% per disease.
* Chains of Ice: Now reduces movement by 95% instead of 100%. The main effect of this change will be that targets of Chains of Ice will not have to re-issue a movement command to continue moving.
* Frost Presence: 10% bonus health reduced to 6% bonus stamina.
* Frost Strike: This ability can now be dodged, parried, or blocked. Weapon damage bonus reduced to 55%, down from 60%.
* Icebound Fortitude: Cooldown increased to 2 minutes.
* Talents

Blood:

+ Dancing Rune Weapon: This ability now has a fixed duration of 12 seconds (which can still be modified by its glyph) and a fixed cost of 60 runic power.
+ Veteran of the Third War: Stamina bonus reduced to 1/2/3%.

Frost:

+ Blood of the North: Reduced to a 3-point talent. Increases Blood Strike and Frost Strike damage by 5/10/15%. There is now a 33/66/100% chance whenever you hit with Blood Strike or Pestilence that the Blood Rune will become a Death Rune when it activates.
+ Lichborne: Duration reduced to 10 seconds, and cooldown reduced to 2 minutes.
+ Threat of Thassarian: New 3-point talent. When dual-wielding, your Death Strikes, Obliterates, Plague Strikes, Blood Strikes and Frost Strikes have a 30/60/100% chance to also deal damage with your off-hand weapon. Off-hand strikes are roughly one half the effect of the original strike.
+ Toughness: This talent now grants 2/4/6/8/10% armor instead of 3/6/9/12/15%, placing it in line with similar abilities of other classes.

Unholy:

+ Desecration: This talent has been reduced to 2 points for 25/50% snare and no longer increases damage done by the death knight. It has also been moved one tier earlier in the tree and its spell effect has been made more transparent.
+ Desolation: New talent. This talent is in the position formerly occupied by Desecration. It causes Blood Strikes to increase all damage the death knight deals by 1/2/3/4/5% for 12 seconds.
+ Scourge Strike: Weapon damage bonus reduced to 40%, down from 45%. Damage increased by 10% per disease on the target, down from 11%.
+ Summon Gargoyle: The gargoyle now flies lower to the ground, making it susceptible to melee attacks. This ability now has a fixed duration of 30 seconds and a fixed cost of 60 runic power.
+ Unholy Blight: This talent has been redesigned. It no longer deals damage to nearby targets. Instead, when you deal damage with Death Coil, the target will take periodic damage for 10 seconds equal to 30% of the damage done by Death Coil. This damage accumulates in the same way as Ignite and Deep Wounds.

Donc voilà si cette classe se prends un nouveau nerf moi je quit WoW, parce que là c'est vraiment nous priver de tout et nous mettre dans un gameplay a chier...
Goldo
Le plus gros triso de l'Histoire toute entière

Rockin' since : 13/09/2008

Revenir en haut Aller en bas

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut